Všeobecné obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v našem e-shopu, jehož provozovatelem je společnost Ing. Milan Kříž - Falcon (prodávající). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících). Veškeré smluvní vztahy, které mezi účastníky eShopu vzniknou se řídí právním řádem České republiky.

II. Objednávka a uzavření spotřebitelské smlouvy

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu vznikají mezi prodávajícím a kupujícím vzájemná práva a povinnosti.

Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s mini vyjadřuje souhlas.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po jeho úplném zaplacení.

Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci tohoto e-shopu, dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a nákupech.

III. Expediční lhůty, platební podmínky a přepravné

Veškeré zboží ( krome ordinačních židlí a lupových brýlí ) bude expedováno do sedmi až deseti pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy nebo připsání platby na účet v případě platby převodem nebo vkladem na účet prodávajícího. Zboží je distribuováno smluvními přepravci prodávajícího, tj Česká pošta, PPL , popř. jiný dopravce (platí obchodní podmínky daného dopravce ). V případě, že z provozních důvodů nebude možné expediční lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo e-mailem. U platby dobírkou začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční lhůty považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího nebo příjmem platby v hotovosti.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit cenu zboží. Pokud se ale cena dodávaného zboží zvýší oproti objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího. Kupující je oprávněn v případě zvýšení ceny cenu přijmout nebo odmítnout.

Pro úhradu kupní ceny se sjednává:

a) platba na dobírku

b) převodem nebo vkladem na účet prodávajícího: 107-5553430257/0100. V tomto případě bude zboží expedováno po připsání ceny zboží na účet    prodávajícího

c) fakturou se splatností 14 dnů ( pro nákupy nad 2000 ,- kč bez DPH )

d) GoPay

Přepravné a balné:

Česká republika

80,- Kč za zásilku ( pokud hodnota zboží nepřesáhne 2000 ,- kč včetně DPH . Při hodnotě objednávky vyšší než 2000 ,- kč nebude přepravné a balné fakturováno )

Slovensko

250,- Kč za zásilku

minimální hodnota objednaného zboží musí u každé objednávky činit nejméně 250,- Kč 

Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH.

IV. Reklamace

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s "Reklamačním řádem" našeho e-shopu a právním řádem platným v ČR.
"Reklamační řád" e-shopu je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

V. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka

V souladu s ust. § 53 odst. 7 občanského zákoníku má kupující právo od smlouvy bez uvedení důvodu do 14-ti dní ode dne převzetí zboží. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě a dodrží uvedené podmínky bude mu vrácena kupní cena:

kupující odešle e-mail na adresu prodávajícího o odstoupení od uzavřené smlouvy, se svým požadavkem a požadavkem na vrácení kupní ceny, spolu s číslem účtu, popř. adresou pro vrácení kupní ceny

zakoupené zboží zákazník doručí zpět na adresu prodávajícího, tj.: Ing. Milan Kříž - Falcon , Havlíčkova 37 , 602 00 Brno

zboží, které budete odesílat musí být v původním obalu, nesmí nést známky poškození, použití, musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu) a součástí zásilky musí být doklad o koupi. Zboží neposílejte na dobírku.

Při splnění všech výše uvedených podmínek Vám kupní cena zboží bude vrácena složenkou nebo na číslo Vašeho účtu, a to do 10-ti dní ode dne obdržení zboží, nejpozději však do 30-ti dní ode dne obdržení odstoupení od smlouvy při splnění podmínky fyzického vrácení zboží.
V případě nesplnění kterékoliv z uvedených podmínek nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na adresu kupujícího.

Kupující není oprávněn odstoupit dle ust. § 53 odst. 7 od smluv:

a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli kupujícího
c) na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které rychle podlého zkáze, opotřebení nebo zastarání
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil–li kupující jejich originální obal

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@dentalnimaterial.cz.
Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: adr.coi.cz/cs .
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

VI. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

a) zboží se již nevyrábí nebo nedodává
b) výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží

V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

VII. Odpovědnost za vady zboží - záruka

Kupující je povinen před prvním použitím zboží prostudovat záruční podmínky, včetně českého návodu a těmito informacemi a pokyny se důsledně řídit, jinak se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním zboží poškodí, čímž ztratí nárok na uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

Při prodeji spotřebního zboží činí zákonná záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním zboží. Kratší životnost zboží nelze tedy považovat za vadu a nelze uplatňovat v tomto případě práva z odpovědnosti za vady.

Kupující při uplatnění práv z odpovědnosti za vady má:

a) jde-li o vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti- není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
b) jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží: právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od smlouvy
c) jde-li o vadu odstranitelnou vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží: právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od smlouvy
d) jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci: právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od smlouvy .

VIII. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného, poštovného, event. balného) uvedenou v katalogu našeho e-shopu, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.

V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí ustanovením občanského, obchodního zákoníku v platném znění.

Prodávající garantuje, že neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje Vaše data žádné třetí osobě.

Používáním e-shopu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech po dobu neurčitou.

Zásady zpracování osobních údajů

Fyzická osoba Valerie Jirsová, IČO: 17605822, se sídlem: Křepenice 22, 26401 Sedlčany, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 366436 (dále též jen „prodávající“).

Zpracovatel osobních údajů
Správcem osobních údajů je prodávající, dále jim mohou být společnosti a osoby,
patřící do stejné majetkové struktury jako prodávající (zejména společnosti
v rámci holdingu RSBC Holding a.s., IČO: 016 57 151, se sídlem Na hřebenech II
1718/8, Nusle, 140 00 Praha 4, společnost vedená u Městského soudu v Praze, oddíl
B, vložka 19115) a v nezbytných případech třetí osoby.
Rozsah zpracovávaných osobních údajů
Prodávající zpracovává pouze osobní údaje, které jsou poskytnuty kupujícím (pro
účely těchto zásad zpracování osobních údajů se kupujícím rozumí kupující
fyzická či právnická osoba, kupující jako spotřebitel či kupující v rámci své
podnikatelské činnosti, či návštěvník webových stránek prodejce).
Prodávající dále zpracovává soubory cookies.
Soubory cookies se rozumí malé textové soubory, které do zařízení ukládají
navštívené webové stránky. Soubory cookies jsou poté při každé další návštěvě
odeslány zpět na web nebo na jinou webovou stránku, která tento soubor cookies
rozpozná. Soubory cookies se používají k tomu, aby web fungoval, nebo aby
fungoval efektivněji, stejně jako k poskytování informací vlastníkům webu. Tyto
informace lze použít k personalizaci a zrychlení služeb. Cookies mohou být buď
soubory cookies první strany nastavené přímo námi ve vašem zařízení, nebo
soubory cookies třetích stran, které za kupujícího nastavil externí poskytovatel.
Kdykoli kupující web navštíví, prostřednictvím souborů cookies či jiných
podobných technologií (např. webovými štítky, tagy, skripty, místním úložištěm)
mohou být shromažďována data.
Kupující má při vstupu na webovou stránku prodávajícího možnost zvolit, jaké
cookies bude prodávající evidovat prostřednictvím cookies lišty. Kupující může
omezit rozsah evidování některých nebo všech informací, které jsou evidovány
prostřednictvím cookies.
Prodávající zpracovává osobní údaje, které vznikají interakcí s webem
prodávajícího. Jedná se zejména o IP adrese, datum a čas přístupu na naší
webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním
systému či nastavení vašeho jazyka. Prodávající může také zpracovávat informace
o chování na webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na webových stránkách
prodávajícího navštívíte a které zboží je vám zobrazeno.

Zpracování osobních údajů
Ke zpracování osobních údajů může docházet manuálně či automatizovaně.
Ke zpracování osobních údajů dochází zejména z těch důvodů:

Nákup zboží a služeb: v prvé řadě prodávající zpracovává osobní údaje k tomu, aby
řádně vybavili a doručili objednávku. Osobní údaje slouží pro případné řešení
potíží v případě dodání zboží.
Péče o zákazníky: pokud se na prodávajícího obrátíte s nějakým
dotazem/problémem, dojde při jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat osobní
údaje kupujícího. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetím
subjektům (např. dopravci zboží nebo servisnímu středisku).
Uživatelský účet: díky osobním údajům, které poskytne kupující ve svém
uživatelském profilu, se zpřístupní řada užitečných funkcí (např. pokud uvedete
své tel. číslo, můžeme vás prodávající snadno informovat o tom, kdy vám bude
objednávka doručena). Kupující může zadané údaje přitom kdykoliv změnit, a to s
výjimkou e-mailové adresy, která slouží pro přístup k vašemu uživatelskému účtu.
Marketingová činnost:
E-mail marketing: e-mailová obchodní sdělení prodávající kupujícímu zasílá na
základě vašeho souhlasu. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno
odhlásit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo v těle e-
mailu zvolíte možnost „zrušit odběr“. Pokud si vytvoříte více uživatelských profilů, v
rámci kterých uvedete stejné kontaktní údaje (např. máte několik účtu pro různé
e-mailové adresy, ale telefonní číslo bude na všech účtech stejné), nelze z
technických důvodů provést odhlášení z odběru obchodních sdělení pro všechny
uživatelské profily na základě automatizovaných procesů. V takovém případě je k
odhlášení se z odběru obchodních sdělení pro všechny uživatelské profily třeba,
abyste kupující kontaktoval prodávajícího prostřednictvím emailu nebo jinak
písemně.
Zákaznická hodnocení zboží a služeb: poté, co u nás nakoupíte zboží či služby,
můžete být požádáni o jejich ohodnocení.
Dále můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i z důvodu, že je potřebujeme pro
účely kontrol prováděných orgány veřejné moci a z dalších obdobně závažných
důvodů.
Předcházení trestné činnosti páchané v kyberprostoru a předcházení praní
špinavých peněz a plnění AML (Anti Money Laundering) povinností.
Předávání osobních údajů
Doručení zboží: zvolený dopravce by kupujícímu nebyl schopen doručit
objednané zboží, pokud by neobdržel od prodávajícího (respektive prodávající mu
nepředal údaje), kam a komu konkrétně má zboží doručit. Tyto údaje dopravci
prodávající předá podle toho, jak je kupující vyplní v objednávce. Takto předané
údaje zahrnují především jméno a příjmení, doručovací adresu, tel. číslo, na
kterém vás může dopravce kontaktovat, a pokud nebylo zboží uhrazeno předem,
tak i případně částku, kterou je třeba při převzetí zboží uhradit.
Výše uvedené platí i v případě, že dojde k expedici zboží prostřednictvím úložního
místa.
Prodávající vyvíjí maximální možnou snahu pro ochranu dat kupujícího ze strany
třetích osob, kterým byla data předána. To zahrnuje jak právní povinnosti
k ochraně, tak důrazem na faktickou (technickou) ochranu předaných dat.
Platební brána

Platby u prodávajícího, provedená skrze platební bránu je transakce provedená
skrze třetí osobu. Platební bránu provozuje společnost GoPay s.r.o..
Prodávající nezpracovává informace o platební kartě kupujícího. Prodávající
informace o platební kartě nikdy neznal a žádným způsobem neukládal.
Transakce je provedena skrze izolované virtuální prostředí provozovatele platební
brány.
Prodávající vyvíjí maximální možnou snahu pro ochranu dat kupujícího ze strany
provozovatele platební brány, kterému byla data předána. To zahrnuje jak právní
povinnosti k ochraně, tak důrazem na faktickou (technickou) ochranu předaných
dat.
V případě, že kupující žádá o výmaz informací týkající se této transakce (např. č.
platební karty), musí oslovit provozovatele platební brány. Ze strany provozovatele
platební brány mohou být informace zpracovávány po určitou dobu z důvodu
nutného řešení reklamace s vydavatelem banky kupujícího.

Doba uchovávání osobních údajů
Prodávající všeobecně uchovává osobní údaje kupujícího po dobu 5 let.
V některých oprávněných případech může délka uchovávání informací
přesáhnout dobu 5 let, zejména, pokud jde o poskytnutou záruku na zboží, která
je delší než 5 let, či pokud je mezi kupujícím a prodávající veden spor o úhradu
dlužné částky či jiný obdobný případ, který indikuje, že bude nutné potřeba
osobní údaje použít i po 5leté době.
Po uplynutí doby uchovávání (dle bodu č. 1 nebo č. 2 tohoto článku) dojde ke
smazání osobních údajů.
Zabezpečení dat
Prodávající vyvíjí maximální možnou snahu, která se vzhledem k charakteru
osobních informací jeví jako přiměřená k zabezpečení toho, že nedojde ke zneužití
či k únikům dat kupujícího.
Toto zahrnuje zejména, že prodávající uchovává data kupujícího v šifrované
podobně, či v případě, že jejich uchování či předání v šifrované podobě není
možné (např při uvádění poštovní adresy na balík), zajistí minimalizaci osob, které
s informacemi přijdou do styku. Dále vyvine maximální snahu pro zajištění
mlčenlivosti všech osob, které s informacemi přijdou do styku.
Ty data, která ze svého charakteru vyžadují i jiné, než digitální uložení (např.
faktury, podací listy atd.) budou zajištěny způsobem, který vylučuje, aby se s nimi
seznámila jiná než oprávněná osoba.
Oprávněné osoby budou důkladně poučeny, jak nakládat s informacemi, a budou
dodržovat všechna právní a etická hlediska pro jejich zpracování.

VIII. Výmaz dat
Kupující může požádat o vymazání osobních údajů prostřednictvím emailu
info@adventerfishing.com. Výmaz se však nedotkne údajů na dokumentech,
které prodávající musí podle zákona uchovávat (např. faktury či dobropisy). Pokud
bude prodávající osobní údaje potřebovat pro určení, výkon nebo obhajobu
našich právních nároků, může být žádost kupujícího odmítnuta (např. pokud

prodávající eviduje neuhrazenou pohledávku či v případě probíhajícího
reklamačního řízení).
1. S výjimkou případů výše uvedených máte právo na výmaz v těchto
případech:
Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány
Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje
žádný další právní důvod pro jejich zpracování
Vznesl/a jste námitku proti zpracování osobních údajů a máte za to, že při
posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci převažuje váš zájem nad
naším zájmem na zpracování těchto osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně
Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis
Jedná se osobní údaje dětí mladších 16 let
Dozorový orgán
Má-li kupující za to, že jsou jeho osobní údaje zpracovávány ze strany
prodávajícího neoprávněně, má rovněž právo podat stížnost příslušnému
dozorovému úřadu. Vedoucím dozorovým úřadem, který je příslušný pro otázky
zpracování osobních údajů prodávajícím, je Úřad pro ochranu osobních údajů .

Kontakt

Jsme výhradní dovozci lupových brýlí Admetec pro Českou republiku.

NOVA vision s.r.o.
U Škol 901
685 01 Bučovice
Czech republic

IČ: 10997776
DIČ: CZ10997776